17 Mac 2013

#4

Here comes.... HAWA!!

Fuh kiri kanan. Habuk.

Maaf sebab berhabuk :\ Terharu tak pukul 3 pagi update blog? Gila tak terharu? kan? Biasa kalau update je mesti ada hot story nak gossip. kan hawa kan? bila tah nak berubah. *baca yasin*

1) Presentation - BM Presentation today. Mesyuarat. It was like pretending you were in a meeting for kem melahirkan mahasiswa professional. Hawa jadi apa? Sah-sah lah aku dipaksa pegang jawatan pengerusi sebabkan mulut aku yang tak reti berhenti ni. Bajet nak buat spontan. Sekali tadi try cakap sorang-sorang, cuak jugak sebab banyak keluar ayat omputih. (ok, at least, conduct, improvised, etc). Rasa bodoh BM pulak sejak masuk UIA ni.

2) Consultation - My Psychology Groupmates were planning to meet Dr. for assignment consultation. The thing is. Semua dah siap part masing-masing. Aku? Hah! Ni lah padah dok borak, gelak, gossip, merayau. Baru sekarang nak buat! Ye, baru nak buat. Bila tah nak berubah *baca doa terima hidayah*

3) Quizes and Midterm - Ni paling senang nak terangkan "Satu informasi pun tak melekat kat long term memory aku" Tolong doakan aku supaya tak malas. Rindu ibu. Eh tetibe.

4) Memorization - Sebenarnya, ini yang paling buat aku stress out. 5 Surahs need to be tasmiq this week. Camano tu? Again. I'm die.

5) Hawakiut. Eh?

Kbye.